نقل بهشتی ما

اولین لباس باردداری ک خریدم!

1393/7/8 23:07
نویسنده : مامان
104 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز با خاله فاطمه رفتیم بیرون تا مامانی یکم واسه سفارشات سایتش خرید کنه البته قصد خرید واسه خودم هم داشتم ولی فکر نمیکردم برا خودم سریع بتونم خرید کنم ک کنم  چندتا مغازه برای پارچه ی موردنظر مشتری سر زدیم گیرمون نیومد تا اینکه رسیدیم ب یه شلوار فروشی رفتیم داخل واتفاقا شلوار بارداری مورد نظر منو داشت خیلی خوشحال شدم وقتی پوشیدم  دیدم وای چقدر راحته !!! قبلا سایزم 29 بود وبعضی شلوارهام ک سایز 30 بودن وبرام گشاد بودن  حالاتنگم شدن  وبا پوشیدن این شلوار باردارری حس خیلی راحتی داشتم  خلاصه بعد خرید شلواروپیدا نکردن پارچه  باکلی خستگی برگشتیم خونه امروزم ک خاله فاطمه میخواست بره کلاس یوگا منم همراش رفتم وشلوارمو افتتاح کردم  تو کلاس ک خاله ورزش میکرد حس کردم چقدر دلم میخواد ورزش کنم وبدنم نیاز شدید داره ب  ورزش وتحرک انشالله بعداز سونو هفته18 حتما یوگامو باز شروع میکنم تا ایشالله کمکی هم باشه تا بتونم زایمان طبیعی ک همیشه دلم میخواد روانجام بدم  نیم ساعت پیش هم  با بابایی عزیزت صحبت کردم کلی سرشون شلوغتر شده بود دیگه نزدیک اعمال حج اصلی رسیده و باباجونی پنجشنبه باید برن عرفات  برای بابا وهمه ی کاروانشون دعاکن نفس مامان ک بسلامت وبدون مشکل از پس این وظیفه ی سنگین ک برعهدشونه بر بیان خوشبحال بابا گلیت ک تو 31سالگی داره حاجی میشه ایشالله خدا ب برکت وجود وپاقدم تو ک بابات رو فرستاد حج مامانیتم بفرسته تا تو سن جوونی بتونم ازاین نعمت برخوردار شم آمین  .

قرار بود شنبه برا سونو برم دکتر ک میشه بین تعطیلات واحتمالا اطباء محترم تعطیل هستن واسه همین میفته برا دوشنبه  عیبی نداره جوجوی من ایشالله سالم باشی چه  دختر باشی چه پسر شیشه ی عمر من وبابا هستی و نفس کشیدنمون ب نفس کشیدنت بنده خداسالم نگهت داره برامون  آمین البته این سونو واسه غربالگریه هفته های18تا20 هست وهدفش تعیین سلامت تو نه جنسیت ولی خب جنسیتت رو هم نشون میده دیگه  یه بوووووووووووس گنده از جوجه کوچولوی خودم  ک فداییشم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)