نقل بهشتی ما

هفته ی17 وآش پشت پا واسه ی بابا

1393/7/6 0:30
نویسنده : مامان
87 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز جمعه4مهر  بود و دوومین روز از ورودمون  ب هفته17 وسومین روز از رفتن  بابا بود شب قبلش خاله فاطمه از کرمان اومد 20   روزی میشد خاله رو ندیده بودم  بخاطراسباب کشی ب خونه جدیدشون و بعد هم مسافرت رفتن وبعد هم فصل پسته چینی نشد خاله رو  ببینم وخیلی دلم براش تنگ شده بود خلاصه  قرار بود خاله ک اومد بساط اش پختن واسه بابایی رو ااماده کنیم از اونجایی ک بخاطر سرماخوردگی خیلی بی حال بودم نرسیدم عصر پنجشنبه موادی رو ک  کم وکسر داریم بخرم واسه همین افتاد واسه جمعه بعد خرید ببا مامان جون وخاله  فاطمه ومامانی شروع  کردیم ب پخت اش ک بیشترین زحمتشم خاله کشید ودر نهایتت اش خوشمزه ای شد عصرهم قرار شد بباخاله بریم کرمان تا یک هفته ای مهمون خاله   باشیم  تااگر خدا خواست  کمی از دلتنگی مامان کم بشه !! مامان جون میگفت صبر کن هفته ی بعد برو ک  یکم دلتنگ تر بشی منم گفتم از همون شب اول دل تنگ شدم نیازی ب گذشت زمان نیست ..  تو راه کرمان هم نمیدونم چرا اینقدر مسیر برام طولانی  شده بودیا بخاطر خستگی بود  یا دلتنگی بابا! وقتی رسیدیم خونه جدید خاله رو دیدم ک ازقبلی هم بزرگ تر بود هم جادار تر وهمه چیش   خوبتر بود و برا خاله هم خوشحال شدم ک خونه مناسبی پیدا کرده بودن واما بگم از دلتنگیم دیروز آقاجون وقتی داشت تلویزیون میدید دستاشو پشت سرش گذاشته بود یه حالتی ک یهو منو یاد دستای  بابایی انداخت  ببااین تفاوت  ک دستای  آقاجون سبزه ترن وموهای مشکی دارن ولی ددستای بابایی تو سفیدن باموهای قهوه ای طلایی  روشن ک من عاااااااااششششقشششونم      کلی یاد دستهای بابایی افتادمدلم براش یه ذره شد همیشه با موهای دستای بابا بازی میکنم حتی توجمع خانواده  هامون خخخخخ بگذریم   چون  همینجوری ادامه  بدم دیگه اشکام میریزه وغیر قابل کنترل میشم  ایشالله  ک سلامت باشه وسفرششون بیخطر وخدا بهشون توان بده  برای  انجام اعمال اصلی حج  برای خودش وتمامی اعضای کاروانشون دعا میکنم  البته امروز ودیروز 4باری  باهاش صحبت کردم ولی چ کنیم ک کفاف نمیده !!! باگوشی دایی برات پست میذارم  واسه همین تو نوشتن مشکل پیش میاد ایشالله بعداز ااینکه ب لب تاب دسترسی پیداکردم تصحیحشون میکنم  جیگرتو بخوره مامانت که ایشالله شنبه میرم برا سونو هفته18وتعیین جنسیتت  دوست دارم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)