نقل بهشتی ما

نقلک 3ماهه شد

1394/3/23 23:14
نویسنده : مامان
210 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم 9خرداد3ماهه شدی ولی مامان فرصت نکردبیاد برات مطلب بذاره قربونت برم دخترکم خیلی بزرگ شدی خیلی رفتارات وحرکاتت هوشیارانه است وخیلی هاشم زودتراز موعد مورد نظر انجام میدی مثلا اینکه از 19 خردادیعنی 5روزقبل خودت ب تنهایی دمر میشی البته قبلا هم تقریبا میشدی فقط دستت رو نمیتونستی ازاد کنی و کلی تلاش میکردی و اخر سر هم خسته میشدی حالا هم ک خودت یاد گرفتی لحظه ای زمان رو از دست نمی دی و وقتی رو زمین میذارمت بلافاصله میچرخیراضیحتی توی خواب نصفه شبها باید خیلی مراقبت باشم تاصبح چندبار دمر میشیآرام 3ماه و5،6 روزگی هم خنده های صدا دارت شروع شده کلی ذوق میکنی وبلند بلند جیغ میزنی ومیخندی اشیارو هم خودت میگیری قربون اون دستای کوچولوت برم  فدات بشم ک اینقدر ماهی وشیرین محبت کلا خیلی فعالی و کارهات خیلی جلوتراز سنت هست وزودتراز زمانی ک باید انجام میدی مثل همین دمرشدن از 2ماهگی شروع شد  وگرفتن اشیا ک از 3ماه عزیزم از 13روزگیت کمی بالا می اوردی شیرتو دکتر گفت احتمالا رفلاکس معده داری و باید بعد از هربار شیرخوردنت 20دقیقه عمودی نگهت دارم وبعدهم شیبداربخوابونم  منم تا الان ک3ماهه شدی این کاروکردم برگردوندن شیرت اینجوری بهتره ولی بی قراری تو خواب وگرفتگی بینی و اینارو هنوز داری مخصوصا بی قراری خواب شبت ک شدید بخودت میپیچی البته بدون گریه خلاصه اینبار بردمت پیش فوق تخصص گوارش اطفال بهم گفت علامتهایی ک داری مشکوک ب حساسیت ب پروتئین گاوی هست وباید 1ماه ونیم رژیم بگیری و اصلا گوشت گاو ولبنیات گاوی وهرچی ک ازشیر گاو درست میشه رو نخوری همینطور تخم مرغ وسویا تامتوجه بشه رفلاکس داری یا حساسیت غذایی منم الان تورژیم هستم یکم محدودتر شدم ک مهم نیست فقط مشکل تو حل بشه بقیش مهم نیست فدات بشم خیلی شیرین شدی وحسابی دلبری میکنی محبتباوجود اینکه واقعا مادر شدن سخته وگاهی اشک ادم در میاد از سختی ها ولی تحمل دیدن لحظه ای ناراحتیت رو ندارم و روزی هزار بار خدارو بخاطر وجودت شکر کنم کمه واقعا کم وسط اون همه سختی ک ادم میکشه یه لبخند تو موجی از انرژی رو ب ادم تزریق میکنه ک بنظرم از معجزات خداست این عشق ودیگر هیچ...

چندتا عکس ازدخترک3ماهه ی مابوس

 

من ودخترخاله ی نازم در یک اتاق شلوغ

خودم کتابو گرفتم ومیخونم

من وبابایی

 

 

دیگه تو حمام هم میخوام دمر شم خندهموقع تعویض پوشک و...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)