نقل بهشتی ما

تسنیم وروزهای آخر دواهگی

1394/2/29 14:43
نویسنده : مامان
156 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان قربونت برم چند روز دیگه 3ماهت میشه مامان همچنان نمیرسه زیاد بیاد برات بنویسه اخه تقریبا تمام وقتم دراختیارشماست خانوم گل محبتخداروشکر واکسن دوماهگیت زیاد اذیت نشدی ایشالله 4ماهگیتم همینطور باشه عزیزم 1000تاصلوات برات نذر کرده بودم ک همه چی خوب پیش برهخندونک وشکر خداهم خوب شد واما بگم از احوالات شما فدات بشم ک خییییلی زرنگی و برای اولین بار وقتی2ماه و5روزت بود دمر شدیتعجبمن ک اولش باورم نشد میخوای بچرخی ولی مامان جون گفت ببین داره کم کم میچرخه الانه ک دمر شه همینطور ک داشت میگفت یهو تو کامل برگشتی منم باکلی ذوق درحالی ک دست پاچه شده بودم ازت فیلم گرفتم ولی بعدش دیدم  بس ک ذوق داشتم یادم رفته بود دکمه ی ضبط کردن رو بزنم غمگینخندونکبعد اونم چندبارتلاش کردی ولی نشد ولی باز پریروز دمر شدی ولی دستت گیر کرد ک من کمکت ردم وقتی دمر شدی چنان باپخودتو هل میدادی ک نگو فدات بشم مامانجون میگه زود ب سینه خیز رفتن میفتی اخه من خودم 4ماهگی سینه خیز میرفتم کلا زیاد فعالیت داری ودست وپا میزنی 2ماه و9روزت ک بود 180 درجه دور خودت چرخیدی البته ب پشت خوابیده این روزا خیلی باهامون حرف میزنی و کلی اغو میگی تازگی ها ب لباسهام خیلی توجه میکنی مخصوصا یه لباس فسفری دارم ک روش نگین داره چند روزی هم هست ک همش داری رو اشیائ نزدیکت تمرکز میکنی و فکر میکنی گرفتیشون بعد دستتد میکنی تو دهنت موقع تمرکز هم لباتو غنچه میکنی فدای اون لبهای نازت تا یادم نرفته بنویسم ک 13روزگی نافت افتاد واز 28روزگیتم گردن میگرفتی وقتی گریه میکنی فقط دوست داری بغل خودم باشی هرکی هم بغلت کنه باز اروم نمیشی وتا من بغلت میکنم اروم میشی فدات بشم مامانی حسابی کمر درد گرفته از خدامیخوام کمکم کنه چون واقعا بزرگ کردن بچه انرژی میگیره از ادم چ از لحاظ جسمی چ روحی ولی خب اون عشق مادری واقعا همه روقابل تحمل میکنه آرام کم کم دارم باز سفارش میگیرم اولیش 40تا گیفته ک همین روزا شروعش میکنم قربون دخترکم برم من ایشالله توهم همکاری کنی عشقم فعلا

تسنیم در دوماهگیبوس

صبخ ک از خواب پامیشی اینجوری شدی بس ک تو خواب تکون میخوریبغل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله فاطمه
23 خرداد 94 23:52
فدات بشم الهی نقل شیرین بهشتی ما بوس بوس
مامان
پاسخ
قربونت برم خواهر جونی من ک باکمک هات این راه سختو برام هموارتر میکنیاین بوسم از طرف تسنیم واسه خاله ی مهربوووون