نقل بهشتی ما

هفته ی37 ومشخص شدن نوع زایمان

1393/11/30 19:48
نویسنده : مامان
167 بازدید
اشتراک گذاری

خداروشکر دخترکمو میتونم طبیعی بدنیا بیارم یکشنبه رفتم دکتر و خانم دکتر بعد معاینه بهم گفت لگنت عالیه سربچه پایینه ودهانه ی رحمت داره باز میشه ومیتونی طبیعی زایمان کنی منم کلی ذوق زده شدم ویادم رفت بپرسم تاریخ زایمان رو البته قبلا ها گفته بود بهم ک 15اسفند ماه تاریخ زایمان طبیعیته ولی از اول اسفند ماه هر روزی ممکنه جیگر مامان بخواد دنیا بیاد الان دیگه چیزی نگفت منم امروز زنگ زدم ب دوست مامایی ک تو کلاس یوگا باهاش اشنا شدم و اونم بهم یه ماما معرفی کرد وقرار شد برای اینکه یسری ورزشهارو یادم بده یکشنبه برم پیشش ولی خودش نمیتونه مامای خصوصی من باشه چون استخدام دولته واسه همینم دوستشو به معرفی کرد در کل یکم استرس دارم والبته کلی هم هیجان زده ام خدایا خودت کمکم کن ک بتونم زایمان خوبی داشته باشم آمین تقریبا تزئیات نمدی اتاقتو درست کردمو بزودی عکساشو میذارم خوابیدن شب ها خیلی سخت شده ومخصوصا وقتی میخوام پهلو ب پهلو شم  واقعا سخته ونفسم بند میاد البته من زیاد چاق نشدم و وزنم کاملا نرمال بالا رفته تا الان ک 37 هفته و6روزمونه 13کیلو افزایش وزن داشتم باتوجه ب اینکه قبلش هم 8کیلویی کمبود وزن داشتم این افزایش وزن زیاد نیست دیگه از فردا ک 1اسفند هست و وارد هفته ی 38 میشیم دخترکم ممکنه هرلحظه تصمیم بگیره ک بیاد بابایی ک ازخداشه و همش بهت میگه دخترم زودتر بیادیگه دلم برات تنگ شده بغلو منم میگم نه یکم دیگه صبر کن تامن خونه رو یه سرو سامونی بدم وبعد باخیال راحت بیاآخه نه اینکه نزدیک عید هست واسه این میگم ک دیگه کارهای عیدمو هم انجام  داده باشم البته بابایی مهربون فرشهاروشسته وهر وقت برسه کمک میده و یه کاری میکنه ولی اونم بخاطر کارش زیاد نمیرسه پشت سر هم کارهارو انجام بده خلاصه دخترکم دیگه چیزی نمونده تادوهته دیگه حتما توبغلمونی فدایی داری دخترمحبتبوس

پسندها (1)

نظرات (1)

ارمغان بهشت
1 اسفند 93 1:17
وای چه عالیییییییی دخملت اسفندی میشهههههههاسفندیا تکن
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم