نقل بهشتی ما

هفته ی35

1393/11/14 22:18
نویسنده : مامان
73 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشکل مامان عسل مامان عشق مامان نقل خوشمزه ی من،فدات بشم دیگه وارد ماه 9شدیم الان 35 هفته و6روزمونه ولی هنوز نباید دنیا بیای چون زوده ایشالله ب وقتش سرموقعش میای خوشکل خانوم مامان برای احتیاط امپول بتامتازون زده تارشد  ریه هات کامل شن واگر خدایی نکرد زودتر قرارشد بیایی مشکلی نباشه ولی من دوست دارم سرموقعش بیای این روزا نشستن وبلند شدن برام یکم سخت شده تازه تکون خوردنای توهم مدلش عوض شده وکلی خودتو سفت میکنی تاحدی ک حس میکنم الان شکمم پاره میشه یه کار دیگه هم میکنی ک خیلی دوست دارم همیشه سمت چپ شکمم کنار نافم یه چیز کوچولو مثل یه گردوی کوچیک برجسته میشه زیر پوستم ووقتی لمسش میکنم حس میکنم دست کوچولوت باشه ک مشتش کردی یا شایدم ارنج دستت نمیدونم ولی هرچی هست خیلی خواستنیه وبانمک بغلمحبت راستی هفته ی قبل دیدم بلاخره شکم منم ترک خورده زیر شکمم خط های راه راه ک پوستم شدیدا کشیده ونازک شده درست شده  بادیدنشون حس میکنم هرلحظه ممکنه پاره بشن بقدری تو این محل پوستم نازک وکشیده شده ک برق میزنهآرام چند روز قبل با بابایی رفتیم اتلیه عکاسی و عکسهای خوشکل ازت گرفتیم تا20روز دیگه اماده میشن.  ایشالله زود زودم تزئینات اتاقتو اماده میکنموعکس همشو باهم میذارم الان یکم اتاقتوچیدم ولی هنوز کامل نشده وقتی کامل شد میذارم عکساشو این روزا مامان یکم خوش اشتها شده وهمش گشنم میشه وبابایی هم بادیدن اینجور خوش اشتهایی من خندش میگیرهخندونکاخه قبل اومدن تو تودلم مامانی خیلی بد غذایی میکرد وزیاد اهل خوردن نبودولی الان خیلی میلم ب غذامیکشه تا الان حدود12کیلو وزنم اضافه شده البته قبل از باردار شدن 10 کیلویی کمبود وزن داشتم الانم خودم زیاد تپل نشدم فقط شکمم گردالی شده وبیشتر این وزن مربوط ب تو میشه نفسم .من وبابا بیصبرانه منتظریم روز موعد فرابرسه دوست داریمبوس

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

·٠•●♥ مامان آنا ♥●•٠·˙
22 بهمن 93 13:29
سلام عزیزم وبلاگت عالیه بهم سربزن
مامان
پاسخ
ممنون مامان آناجان حتما
با خانوادت در فروشگاه بانوان دیدن کنید
22 بهمن 93 13:49
سلام مدیر کوچولو وبلاگ قشنگی داری ... از خدا می خوام که همیشه بلا رو از تو دور کنه ... من می خوام سه تا از بهترین فروشگاه های اینترنتی با کالاها و محصولات اصل (اوریجنال) رو که سه تاشون هم قابل اعتماد و مطمئن و هم جنس های شیک و بروزدنیا رو دارن ، برات معرفی کنم تا در اینترنت گول سایتهای کلاهبردار رو نخوری عزیزم. قشنگ دست مامان و بابا رو بگیر و بیا تو این فروشگاه ها یه چرخی بزن ... فروشگاه اول :سایت فروشگاهی ( وُمن شاپ ) محصولات و زیورآلات لوکس و شیک زنان ایرونی حتما با خانوادت یه سر بزن و از اسباب بازی هاش وجنس های دیگرش دیدن کن ... http://woman.dayanshop.com/ فروشگاه دوم : سایت فروشگاهی پکیج های آموزشی و درآمدی برای اعضای خانوادت در منزل هست http://woman.bitasell.ir/ فروشگاه سوم با قابلیت نظردهی : وبلاگ فروشگاهی نیازهای شخصی و خانوادگی http://pnbshop.blogfa.com/ باتشکر