نقل بهشتی ما

بدون عنوان

1393/11/1 20:32
نویسنده : مامان
80 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم خوبی خانوم کوچولوی من ؟28ام رفتیم دکتر وجواب آزمایشوسونوی هفته ی31رو نشون خانم دکتر دادیم وخانم دکتر گفتش وزنت توهفته 31یکم کمه واحتمالا سونوگراف اشتباه حساب کرده وباز برامون سونو نوشت سونو داپلرهم بود و آزپلاکتمونم خداروشکرخوب بود وپلاکت مامان داشت میومد بالا ولی بازم پایین تر ازحد طبیعیش بود وباید تا وقتی طبیعی میشه هر2هفته آزبدم وخلاصه دیروز ک30 ام بود موعد دوهفته ی آزمایش بود اول رفتم ازمایش بعدهم عصررفتم سونو گرافی جایی ک خانم دکترگفته بود، ودکتر بعد انجام سونو گفت هیچ مشکلی نیست و وزن دخترگلم 2کیلو و380 گرمه واصلا جای نگرانی نیست خلاصه منم خیلی خوشحال شدم بغل ولی امروز ک رفتم جواب آزپلاکتو گرفتم دیدم از 126هزار  اومده پایین شده 98هزار وچون نباید زیر100هزار بیادیکم نگران شدمغمگین ایشالله فردامیرم پیش خانم دکترمون ببینم چی میگن شایدم امشب باهاش تماس گرفتم فعلا ک مطبه ونمیتونه صحبت کنه الان 34هفته و2روزمونه ایشالله تاهفته ی40ک بسلامتی خواستی دنیا بیای بازم وزن میگیری وحسابی تپلی میشی عشقم خیلی فداییتم امشب با بابایی یکم اتاقتو جمع وجور کردیم تابزودی شروع کنیم بچیدنش  این روزا گاهی میرم سراغ سایتهای خارجی وفیلمهای زایمان طبیعی رو نگاه میکنم و واقعا برام جالبه ک تاچ حد ب زایمان طبیعی اهمیت میدن وامکانات عالی دراختیار مردمشون میذارن و اونوقت اینجا تو ایران ...ولش بابا اصلا هیچی نگم بهتره ،بابایی میکه این فیلمارو نگاه نکن میترسی ولی من بهش گفتم اتفاقا باید ببینم تاترسم بریزه واقعا بادیدن فیلمها تو تصمیمم برای زایمان طبیعی مصممتر میشم ایشالله هرچی خدا خواست عزیزدلمی فعلا بخدامیسپارمت خدایا تسنیم نقلی رو بتو میسپارم حفظش کن برام آمینبوس

پسندها (2)

نظرات (0)