نقل بهشتی ما

رویای فرشته کوچولوم

1393/10/12 10:57
نویسنده : مامان
83 بازدید
اشتراک گذاری

وای خداجون چ حس قشنگی بود چ حال خوبی نمیدونم چجوری بگم خییییییلی واقعی بود حتی بوشوحس کردم چند دقیقه پیش از خواب بیدار شدم خواب فرشته مو دیدم واقعا فرشته بود خیلی خوشکل بود تازه بدنیااومده بود ولی صورتش مثل گلبرگ گل لطیف وتمیز وخوشبو بود کلی بوسیدمش ووقتی بغلش میکردم با تمام وجودم حسش میکردم همه میومدن ملاقاتم هرکی میدیدش میگفت چقدرخوشکله تاحالا نوزاد به این قشنگی وتمیزی ندیده بودیم همه ی اجزای صورتش باجزئیات وکاملا واضح یادمه چشماش دماغش لبهای خوشکل وقلوه ایش وای خدا چقدر میخوامشبغل از خواب ک بیدار شدم بس ک ذوق کردم سریع اومدم لب تاب رو روشن کردم تا یادم نره چی میخوام بنویسم فدات بشم عسلم مثل ماه بودی خیلی جیگربودی وای ک چقدر دلم میخواست الان توبغلم بودی کاش خوابم بیشتر طول کشیده بود تابیشتر ازبغل کردنت لذت میبردم خدایا شکرت ک بامادر شدن این حس قشنگو بهم هدیه دادی ایشالله بسلامتی وخوشی این 9هفته ی باقی مونده هم بگذره ومن هدیه ی الهی مو توآغوش بگیرم متنظر عاااشششششششششششششششششششششششقتم وروجک من ک این همه شیطنت میکنی وفعالی فدای تکون خوردنای شدیدت بغلبوسبوسبوسدیشب خونه مامانبزرگی اینا بودیم جوری تکون خوردی ک باورم شد داری کله ملق میزنیتعجب فدایییییییتم قه قهه تاحالا اینجوری دیگه تکون نخورده بودی سوپر حرکت بود والاکاش میشد فیلمشومیگرفتم​ امروز جمعه است وما2روزه ک وارد هفته ی31شدیم ایشالله کی باشه از ورود به هفته ی40 بنویسم خیلی دلم میخواد زایمان طبیعی ودرداشو تجربه کنم هرجیزی طبیعیش بهتره بازم خداجون هرچی ب صلاح من وفرشته کوچولومه آمینفرشتهمحبت

پسندها (2)

نظرات (1)

مامانی
21 دی 93 16:02
عزیزم ان شاء الله به سلامتی بچه تو در آغوش میگیری اینطوری که شما تعریف کردی منم الان دلم میخواد بچه داشتم و الان بغلش میکردم
مامان
پاسخ
:ممنون عزیزم ایشالله ک شماهم بسلامتی نی نی دارشین واین لحظات خاص ودوست داشتنی روتجربه کنین