نقل بهشتی ما

مامانی تپلی میشه!!!

1393/7/23 23:54
نویسنده : مامان
128 بازدید
اشتراک گذاری

عمر مامان وبابا داری هر روز بزرگ وبزرگ تر میشی مامان دیگه نمیتونه مانتوهای قبلیشو بپوشه آخه همشون یه  جورایی اندامی بودن والان دیگه دکمه روی شکمم بسخت ی  بسته میشه وگاهی هم خودبخود باز میشه نیشخندفدات بشم ک حالی به کلاس مامان خوش هیکلت دادی وداری کم کم مامان رو  تپلی وقلقلی میکنی  واسه همینم مامان امشب رفت وخوشبختانه اون مانتویی رو ک مد نظر داشت 3سوته پیداکرد وای ک چقدر باحال بود اگر همیشه میشد اینقدر سریع وراحت خرید کرد ولی خب نمیشه دیگه! فردا هفته ی19همون تموم میشه  ایشالله هفته ی دیگه پنجشنبه  شب بابایی رسیده از دیروز دیگه همه ی کارهامو یادداشت کردم  تا برا اومدن بابا همه چی آماده باشه واز صبح هم باید برم دنبال انجامشون  امشب بابا ب سمت مدینه حرکت کردن و یک هفته ای مدینه هستن ایشالله این مدت هم بسلامتی بگذره و همشون صحیح وسالم برگردن  پیش خانواده هاشون دخملکم بابا از اسم ستیا خوشش میاد ومامان هم یه عالمه گزینه داره ازجمله:  سجا، نورا،رستا، جانان، یاس، سهاو....ولی هنوزم مرددخداجون یه  اسم خوشمل برا دختری ما بفرست ب ذهن مامانیش دیگه  همه اینام ک  گفتم خوشکلن انتخاب یکم سخته !!! بازم فکر میکنم وصبر میکنم تا  بابا بیاد وباهم تصمیم بگیریم فعلا ک مامان این روزا از خوشحالی اومدن بابا اینجوریه  

نیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

hanieh
24 مهر 93 10:40
سلام. وبلاگ زیبایی دارین اگه به من هم سر بزنین و نظرتونو بگین خوشحال میشم
مامان
پاسخ
: سلام ممنون لطف دارین حتما سرمیزنم
بابایی مجی
26 مهر 93 0:11
الهی قربون تپلی شدن مامانت بشم دخترم حس عجیبی دارم ک ما داریم بابا مامان میشیم کی باشه از رو دلو مامانت نازت کنم وبدن عزیز مامانت رو ماساژبدم خدایا مارو کنار هم حفظ بفرما اسمت هم دخترم پیدا میشه اخه بایدبرازنده باشه
مامان
پاسخ
آمین عزیزم،دخترم خوشبخت ترین دختر دنیا میشه با داشتن یه همچین بابای مهربون وکم نظیریاایشالله 5رورز دیگه پیش همیم