نقل بهشتی ما

هفته ی20 و شمارش معکوس برای برگشت بابایی!

1393/7/29 22:02
نویسنده : مامان
112 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه ی حنایی 20 هفته و5روزه ی من فدات بشم ک حس میکنم گاهی تکونات رو بصورت نبض حس میکنم هنوز مطمئن نیستم ک تکونات باشه گاهی میگم شاید توهمه از بس ک منتظرشونم ولی این حس با حرکات معده واین چیزا فرق میکنه یه سری نبض های پشت سرهم هستن ک در طول روز 2بار تکرار شدن البته اول هفته این جوری بود الان یه نقطه ی دیگه دل مامانی یعنی سمت راست گاهی یکی دوتا نبض میزنه،بازم منتظرمیمونم عسلی واما بگم از اومدن بابا ک از امروز باید شروع کنم ب شمارش معکوس 1،2،3 ایشالله باباجونی 3روز دیگه یابهتر بگم 2روز ونصفی دیگه پیشمونه.جشن

دیروز وامروز خونه تکونی کردم البته یه خانمه روبردم تمیز کاری کردولی مامان هم بیکار ننشست وهمون یه ذره کاری ک کرد کلی خستش کرد خسته خلاصه شیرینی هم سفارش دادیم مونده میوه ک بابابزرگ صبح پنجشنبه زحمتش رو میکشه کاش زود این 3روزم بگذره وسه تایی با بابابرگردیم خونه کوچولو مامان باز دسترسیش ب اینترنت قطع شد چون دایی علی جونت گوشیشو برده بود مدرسه و اونجام یکی از بچه ها ب معاون گزارششو داد و ازش گرفتن واینجوری شد ک من نتونستم زودتر برات پست بذارم امشبم اومدم خونه بابا بزرگی ایناواینجا با لب تاب عمو محمد دارم برات پست میذارم اخه بابابزرگی اینام توفصل پسته چینی بودن واون یکی خونشون بودن تازه امروز برگشتن ومن تونستم بیام اینجا واز اینترنت استفاده کنم شاید بخاطر برگشت بابا ومهمونی هاش نتونم پست بعدی رو ب این زودی بذارم پس فعلا یه خداحافظی کوچولو میکنم عششششششق مونی دخترکمبوس
 

پسندها (1)

نظرات (0)