نقل بهشتی ما

هفته ی 16

1393/6/29 20:59
نویسنده : مامان
124 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم،ازپنجشنه هفته ی 15 تموم شد ووارد هفته ی 16 شدیم امروز 16هفته و3روزمونه،مامانی امروز رفت دکتر وخانم دکتر گفت خدارو شکر همه چی خوبه وبرای 10 مهر واسمون سونوگرافی هفته ی 18 وغربالگری سه ماهه ی دووم  رونوشت از اونجایی که مامان دیگه دل تو دلش نیست تابدونه جنسیتت چیه به دکتر گفتم میشه هفته 17 برم برا سونوجنسیت ؟خندونکاونم گفت نه دیگه یه دفعه همون 18هفتگی برو دلخورخلاصه دل مامانی آب شده آخه دوست دارم برات خرید کنم نمیدونم دخترونه بگیرم یا پسرونهمتفکر!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟ امشب بابایی خداحافظی هاشو شروع کرد ومامان دلش گرفت! به بابا گفتم دیگه واقعا داری میری ها وبابایی هم گف اره دیگه!3شنبه ساعت 12شب بابا ازمون جدا میشه و1 ماهتعجب ازمون دوره،چقدر دلم براش تنگ میشه آخه بیشترین مدت زمانی ک مامان وبابااز هم دور بودن4روز بود ک بابا برای یه ماموریت کاری رفت تهران ولی الان یک ماه میره اونم سفر حج براش دعا کن تا سفرش بسلامتی ب اخر برسه وبابا از پس مسئولیتش بخوبی وسلامتی بر بیادانشالله.

                                                     فدات بشم فندقک 10سانتی منبوسمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)