نقل بهشتی ما

هفته ی29

1393/10/1 14:53
نویسنده : مامان
123 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی من خوبی نازگلکم هفته ها دارن تندو تند میگذرن وما وارد ماه 8بارداریر شدیم این ماه هم یکم حساسه ایشالله ب امید خدا به سلامتی این ماه هم بگذره .سه چهار روزی میشه ک حالم بهتر شده سرماخوردگی بدی رو پشت سر گذاشتم وبدنم ضعیف شده وزود خسته میشم وضعف میگیرم بخاطر مریضی نتونستم 4جلسه کلاس یوگا برم ایشالله 4شنبه میرم راستی نفسی مامان میخواد موهاشو بازم کوتاه کنه اردیبهشتی برای شب شیشه دختر عمت برای اولین بار بعداز ازدواجمون بابایی رو راضی کردمو موهامو کوتاه کردم وقتی دید خیلی خوشش اومد آخه هیچ وقت مامان رو با موهای کوتاه ندیده بود الانم یکم موهام بد جور شده و دو رنگ بهتر کوتاهشون کنم باتوجه ب این ک بعد ب دنیا اومدنت احتمال ریزش مو دارم کوتاهشون کنم بهتره. عشق مامانی باید این مدت باقی مونده رو حسابی ب تغذیه م برسم تا تو وزن بگیری و موقع دنیا اومدنت نقلی نباشی دیگه باید کم کم کارهای مربوط باومدنت رو شروع کنیم ب انجام دادن آخه همه کارها رو ک نمیشه گذاشت دم اومدنت مثلا رنگ اتاقت، تزئینات نمدی اتاقت،خرید موکت و... راستی چندتا از عکسای البوم نازت رو میذارممحبت

        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)