نقل بهشتی ما

هفته ی27

1393/9/15 20:08
نویسنده : مامان
109 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان خوبی دخملکم یاشایدم پسرکم!!!خندونک!!!آره عزیزم میدونم تعجب داره این روزا هرکیو ک میبینم خبر از این میده ک یا سونوگرافی آشناهاشون یا خودش اشتباه جنسیت نی نی شون رو تشخیص دادن چند روز قبل چندتا از همکارای بابا براش تعریف کردن ک این اتفاق براشون افتاده و امروزم توکلاس یوگا خانومه مسئول ثبت نام گفت که برای اونم همینجوری شده و تا ماه 8 بهش گفتن دختر داره و ماه 8 گفتن پسره   خندونکخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ من ک همه چی دخترونه خریدم برام فرقی نمیکنه اگرم یهو دفعه بعد گفتن یه پسر قند عسل داری بازم دوست دارم آخه تو نفس مامان وبابایی عمرم وفقط سلامتیت برامون مهمه مامان 2جلسه میشه ک میره کلاس یوگا وخیلی خوبه ودوست دارم البته قبل از بارداری تجربه کلاس یوگا رو داشتم ولی برا بارداری یکم استرس داشتم ک خداروشکر خوبه وکلاس ومحیط ومربی مو خیلی دوست دارم امروزم فهمیدم ک یکی از بچه های کلاس ماما هست وکلی خوشحال شدم ومیتونم از تجربیاتش استفاده کنم شایدم  دربارش تحقیق کنم وببینم اگر خوب باشه بعنوان مامای خصوصیم انتخابش کنم امیدش بخدا این خانوم ماما ک میگفت حرکاتتو خوب انجام میدی و بهم امیدواری داد ک خوبه ک از الان میای کلاس گفت تو زایشگاه هم کلاس برا زایمان طبیعی هست ولی هفته ای1روز ای خدا من ک خیلی دوست دارم  بتونم طبیعی زایمان کنم واز تو میخوام ک کمکم کنی ولی بازم اگر بصلاح من ونی نی نازم نبود هرچی ک تو برامون بهتر میدونی انجام بده .دخمرکم تو کلاس یوگا با مامانش ورزش میکنه فداش بشم ک دخترم خیلی باهوشه هر وقت بابایی میاد ودل مامان رو ناز میکنه وباهات حرف میزنه تو بهش عکس العمل نشون میدی گلم  ازوقتی وارد ما هفت شدیم وقتی ک تو خواب خودمو کش وقوس میدم ماهیچه ی پام خیلی بد میگیره ودرد زیادی داره ایشالله ک باورزش قوی تر شم وبهتر دوست داریم دختر نازم بوسمحبت

پسندها (1)

نظرات (0)