نقل بهشتی ما

دلبرکم....

1393/8/28 18:19
نویسنده : مامان
139 بازدید
اشتراک گذاری

دلبرکم،میخوام یکم باهات درد ودل کنم فدات بشه مامان ک الان شروع کردی به ورجه وورجه کردن خیلی خوشحالم کردی آخه ازصبح زیاد تکون نخورده بودی مثل روزای قبل یکم مامان نگران شده بود میدونم یکم زیادی حساسم ولی خب هرچی باشه مامان شدم واین هم از خصلت های طبیعیه مادر شدنه ک برای کوچیک ترین موضوع نگران شه فدای تکون خوردناتبوس

ای جوووووووووووووووووووونم همینجوری ب مامان لگد بزنقوی یکی دوروزی مامان یکم حالش گرفته واسه همین پیش خودم گفتم نکنه امروز واسه خاطر همین توهم کمتر تکون خوردی ک خوشبختانه الان داری جبران میکنی خداروهزار مرتبه شکرواما بگم از دلیل بیحالی مامان خداجونم ازت معذرت میخوام ک بخاطر چیزی نگرانم ک خارج از اراده وتوان من هست ببخش ازاینکه دلمشغولی مساله ای رو پیداکردم ک میدونم همش دست توهست وتا تو اراده نکنی نه به کسی ذره ای اضافه میشه نه کم پس بذار پای حساسیتم تو این دوران بارداری نه بیمعرفتی دخترکم یکم دلمشغولی آینده تورو پیداکردم ومدتی هست ک همش ب فکر آینده وزندگی تو ام تقریبا از همون اولا ک خدا تورو بهمون داد کدرحد کمش طبیعیه ولی یکی دوروزی یکم این نگرانی بیشتر شد وباعث شد یکم اضطراب بگیرم وبدحال شم ولی خداخودش میدونه ک مامان آدم حریصی نیست وهمیشه در حد نیازش خرج میکنه خدارو هزار مرتبه هم زندگی مون خوبه کم وکسری نداریم درحد معقول ونیازمون ولی این روزا یادم رفته بود ک روزی دهنده کسه دیگه ای هست وبقول خودش ک ب پیامبرش حضرت موسی گفته بود حتی ب فکر کرم تو دل سنگم هست وروزی اونو فراموش نمیکنه من کی باشم ک نگران رزق و روزی وآینده ی تو باشم اون ک تو رو ب ما هدیه داده خودشم ب فکر روزی تو هست پس نگرانی من بی مورده خدامنوببخش ک بخاطر مال دنیا حال وهوام عوض شد بخاطر تمام نعمت هایی ک بهم دادی ازلحظه ی تولدم تا ب امروز ک مادر شدم ب برکت رحمت تو شکرت میکنم بخاطر سلامتی خانواده ودخترموشوهر عزیزم وخودم بخاطر هرچه دای وندادی از روی رحمت وحکمتت شکر خودمو زندگیمو بتو می سپارم وازت میخوام لحظه ای مارو بحال خودمون نذاری ک شدیدا محتاجتیم خدایا بخاطر وجود دخترکم دلبرکم نفسکم هرچی شکرت کنم کمه هزاران بار شکرآرام

پسندها (2)

نظرات (0)