نقل بهشتی ما

"تسنیم" چشمه ای از شراب پاک در بهشت

1393/8/25 14:01
نویسنده : مامان
176 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنینم بلاخره اسم قشنگتو انتخاب کردیم "تسنیم" اول معنیشو بگم نام چشمه ای در بهشت است که شراب طهوری دارد که فقط مقربین درگاه الهی اجازه نوشیدن از شراب این چشمه رو به صوت خالص دارن وبرای سایرمومنین  شراب دیگه ای به شراب چشمه ی تسنیم اضافه میشه بعد میتونن اون بنوشن واما ماجرای انتخاب اسم مامان هر اسمی رو پیشنهاد میداد بابا میگفت نه هرچیم بابا میگفت مامان میگفت نه (چقدر تفاهمخنده!!!) خلاصه یه روز ک داشتم اسامی قرانی رو نگاه میکردم دراوج ناامیدی اسم تسنیم رو توگزینه ها دیدم وخوشم اومد ولی باز گفتم یکم تلفظش سخته شاید باز بابایی بگه نه بعد ک لیستو نشونش دادم به کل لیست نگاهی انداخت وچیزی نگفت دیدم اشتیاقی نشون نداد منم دیگه بهش فکر نکردم سشنبه ک  برای سونو گرافی مجدد تشخیص قطعی بودن جنسیتت داشتیم میرفتیم کرمان تو راه یه سی دی داشتیم ک مداحی ودعاهای مختلف روداشت ماهم داشتیم زیارت عاشوراش رو گوش میدایم آخه الان ماه محرمه دلبرکم،یهو مامان چشمش افتاد به جلد سی دیه دید روش نوشته تسنیم یهو ب بابا گفتم ببییییین نوشته تسنیم میدونی اسم دختره و اسم یه چشمه توبهشت هست؟؟؟بابایی گفت واقعا؟گفتم اسم دخترمون رو بذاریم؟گف آره قشنگه بهم چسبید بعد چندبار پشت سر هم گفت تسنیم تسنیم تسنیم..... خیلی قشنگه تصویب شد!حالقیافه من چی؟  اینجوریتعجب !!!!گفتم بابا من چند روز قبل این اسمو بهت نشون دادم و تو زیاد استقبال نکردی و بابایی هم انکار ک نه من اولین باره ک این اسمو میشنوم خلاصه خداروشکر سندش تو خونه موجود بود و بعداز برگشتن از کرمان ب بابانشون دادم و ظاهرا بابا دقت نکرده بود اون روز ولی ازاینکه بلاخره اسمی رو پیداکردم ک هم خودم وهم بابا دوستش داریم خیلی خوشحالم.

دیگه خانوم دکتر کرمان هم گفت 99%دختر ناز منی وقرار شد اسمتم بذاریم تسنیم وبعد هم ب همه اعلام کردیم ایشالله دیگه مامان باید شروع کنه وسایل تزئینی اتاقتو درست کردن الان 24هفته و4روزمونه نفسم  وقتی به خانوم دکی گفتم خیلی تکون میخوری وشلوغ میکنی گفت هرچی بیشتر تکون بخوره نشون دهنده ی اینه ک باهوش تره خداروشکر من ک عاشق تکون خوردناتم  وکلی باهر تکونت ذوق میکنم البته بعضی وقتا یکم مامانو اذیت میکنی با تکونای شدیدت ولی بازم میخوامشون،از وقتی وارد هفته ی 23 شدیم با هر بار غذا خوردن معده ی مامان شروع میکنه ب اذیت یعنی معدم درد نمیگیره ولی توی گلوم احساس سوزش بدی دارم ک تا 2ساعت بعدشم ادامه داره احتمالا بخاطر فشاری ک روی معدم میاری اسید معده برمیگرده تو گلوی مامان واینجوری میشه  کم کم محیای خرید سیسمونی میشیم وای چقدر ذوق داره محبت این روزا کارمون با بابایی شده ذوق کردن هروقت به این فکرمیکنیم تا4ماه دیگه اومدی پیشمون وهرلحظه تو یه قسمت خونه با یه حالت ویه سن وسال تصورت میکنیم وکلیییییییییییییی قربون صدقت میریم خداجونم شکرت برای همه ی نعمت هایی ک تا به امروز بهمون دادی مخصوصا دختر نازم  تسنیم خداجون دعای همیشگی من وهمسرم رو روز ب روز عاشقتر کن +عشق جدیدزندگیمون که برامون سالم نگه دار آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآممممممممممممممیییییییییییییییین.

پسندها (2)

نظرات (0)